
Perjantaisin meillä useimmiten on jotain normaalista arjesta poiketen vähän erilaista ruokaa. Tapa on jäänyt työvuosilta, jolloin viikko oli kiireinen. Perjantaina haluttiin palkita itseämme hyvin selvitystä työviikosta ja pitsa tai joku muu mieluinen ruoka kuului silloin ohjelmaan. Hyvää ruokaa, sauna ja tv:n katselu – siitä tuli silloin rento ja levollinen olo. Sama pätee nytkin perjantai-illan viettoon,…






