
Mainos Kevätmessut Lähiruoka ja luomu -tapahtuma Minä olen jo innoissani suunnittelemassa messuretkeä Kevätmessuille. Olen todella innoissani, koska minulla on tulossa tästä ensimmäinen kerta sekä Kevätmessuilla käymisestä että toisesta itselleni vielä merkityksellisemmästä asiasta eli siitä, että olen saanut vaikuttajapassin Lähiruoka- ja luomu tapahtumaan, joka on osa Kevätmessuja. Olen hyvin onnellinen tästä mahdollisuudesta. Järjestän Instagram-tililläni pääsylippu-arvonnan, jossa…






