
Julkaisu sisältää mainoslinkkejä, jotka on merkitty *-merkillä Onko omenahillo sinun herkkuasi? Minun herkkuani se on ja onneksi olen aina saanut omenia silloin, kun on ollut hyvä omenasato vuosi. Tänä vuonna sellainen taas ainakin täällä Keski-Suomessa näyttäisi olevan. Pientä esimakua asiasta jo sain ja ensimmäinen omenahillosatsi on jääkaapissa valmiina. Jatkossa olen ajatellut tekeväni uuniomenahilloa sikäli kuin…






